lördag 16 november 2013

Lätt hysterisk med "What would I say"


Har fastnat i FB-status-generatorn "What would I say?".
Bisarrt, skrattframkallande och lite avslöjande.
Och väldigt svårt att sluta med.
Här är några statusar den föreslagit åt mig:


"Jag var utomhus och ingen skulle märka det, kanske."

"Multikompetens. AL var på bilsidan."

"Tyskland är typ de knappt skönjbara virvelvindarna i fuktluften just nu. Inget kul att hämta kartonger och nyss utkomna från inledningen av resan"

"Muskelberg inte. Men traditioner är traditioner!"

"Men annars en och så var kallt när jag inte ju."

"Och nyss utkomna från dramatiska fjordar, fjäll och kanske är mera tid är inne."

"Dessutom är s.a.s. samma sort."

"Och nyss utkomna från ett annat årtusende, men annars en stunds vila med barn?"

"Massor av april, alltså. Jeeze."

"Jag var väl på förlossningar."

"Påbörjad terrassodling, bruten stubbe som gav ledbruten brytare"

"Det är så fiiint och de gamla stötar som finner glädje i duschen och kommer ut i tester."

"VM, EU, NSA, efterfesten, Lundsbergsgänget..."

"Frågan är så där."

"På flera i övrigt förträffliga människor som råkar vara poliser. Lite trist."

"Noterar att alla rörelser för oss framför tvn och i gryningen. Alltid."

"Fast han är dumdumdum och jättejätteelak mot mig i den ramen. Det"

"Det är inte direkt malörtsanknytning, vad jag lyssnar iaf"

"Går till församlingssalen och nyss utkomna från en privat visning vid rödljus."

"Snarare motsatsen för sent ute på Kossuth tér och med rytmen. Sånt kan man får mig för det"

"Oroliga vibrationer inför maskeringsförbud på arenorna."

"Eller någon annan skall vara att följa dina svängar i kväll, villsäga"

"Motorsågen billigare än längtan och flyttfåglar ja. Nu en privat visning vid den springande punkten sätts helt enkelt"

"Vid vägbulorna menar du får man inte lära sig någonting i skolan nuförtiden?"

"Lade ut lite nya traditioner, myter, världsförklaringar utan i stan."

"Men annars är likväl lite svårt att gå på matchen som plockat bort påveglansen från löpet."

"Jag var där i minst samma mjölk i billigare förpackning."

"Jag var annars ganska bra"

"Tack det behövs inte."

"Fast han gjorde tvärtom fixade tyska tåg mot Danmark."

"Det är så långt mellan stolparna."

"Har just ätit vad de små barnen hållits i dag."

"Det är likväl lite svårt att sälja in saker som någon sade i morse."

"Åter i selen efter några sekunder åt helvete."

"Men annars kan du iofs ha rätt spår."

"Spänningen är ju tycka att man åker till"

"Björn står i jämförelse med dem kanske bär något lika trevligt hade ett nytt fult tilltag som jag mest är som sagt yrvakenheten och gjorde vi."

"Dobos, tokajer, espresso, un bicchiere d' aqua & 8 1/2..."

"Men annars är en contradicto in adjecto."

"Snabbuppspelningen understryker verkligen hur många låtar är stöpta i slutet även av dessa uråldriga människor..."

"Tyskland är alltså DÄRFÖR man körde en vit jul."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar